הבלוג: כותבים הומאופתיה

הומיאופתיה

גוף, נפש וחומר

האבחנה בין גוף ונפש הינה אבחנה המושרשת עמוק בתוך מסורת החשיבה שלנו. כלומר ההנחה שהאדם מורכב מיסוד גופני כשלצידו יסוד נפשי הינה אחת מהנחות היסוד

לקריאה נוספת »

טחורים חיצוניים מאז ההריון הראשון

יוסי כמטפל היה קשוב לכל דקויות השיחה ביננו, נראה כאילו שום דבר לא חמק מיכולת האבחנה שלו, והשקט שלו הישרה בי ביטחון לגבי המשך הטיפול.
תוך כשבועיים מיום לקיחת התרופה ההומאופתית חלפו להם כאבי טחורים מהם סבלתי במשך 14 שנה !!!

לקריאה נוספת »

טיפול הומאופתי בטחורים אחרי לידה

אחרי פגישה אחת הותאמה לי תרופה הומאופתית. תוך ימים ספורים מיום לקיחת התרופה חל שיפור ניכר בעוצמת הכאב ואחרי שבועיים נשכח לגמרי הכאב ויכולתי לחזור לשיגרת יומי.

הניתוח בוטל כמובן ואני שמחה מאוד על ההתוודעות לשיטת הטיפול ההומאופתי.

לקריאה נוספת »

טיפול הומאופתי בהתפרצות טחורים חריפה

במשך חדשים סבלתי מכאבי טחורים איתם פחות או יותר יכולתי להתנהל אולם באותו יום שישי ההתקף היה כואב ובלתי אפשרי עד שהייתי חייב להגיע לטיפול מיידי.
הטיפות אותם רקחת לי התחילו להשפיע כמעט באופן מיידי ועוצמת הכאב פחתה, לאחר כמה ימים נעלמו לגמרי כאבי הטחורים !!!

לקריאה נוספת »

טיפול הומאופתי בפריצת דיסק

הכאבים היו קשים במיוחד, טופלתי בבית החולים במשככי כאבים חזקים – מורפאין וואליום – אולם שום דבר לא עזר ונקבע תור דחוף לניתוח תוך שבועיים.
יוסי הגיע אליי וטיפל בי בביתי, שעות בודדות לאחר התרופה ההומאופתית כבר הרגשתי הטבה משמעותית, למחרת קמתי, הלכתי ותפקדתי.

לקריאה נוספת »

טיפול הומאופתי בדלקות שקדים

הגעתי לקליניקה יחד עם בתי לפגישה נוחה ונעימה שלא הזכירה טיפול רפואי רגיל, דיברנו על הדלקות כמו גם על תחביביה, יחסה לחברות ועוד.
קיבלנו מרשם לתרופה הומאופתית ומאז לקיחת התרופה לא חזרו דלקות הגרון והניתוח המתוכנן בוטל.

לקריאה נוספת »

טיפול הומאופתי בקדחת השחת

התרופה ההומאופתית ניתנה לבתי למשך יומיים בלבד, כבר אחרי שבועיים הרגשנו שיפור ניכר. היום כשנה לאחר הטיפל בתי יכולה לישון עם פוך נוצות, להיות על יד אבק וללא שום תגובה אלרגית.
אני ממליצה בחום על טיפול הומאופתי אצל יוסי.

לקריאה נוספת »

התפרצות טחורים לאחר לידת ואקום

ימים ספורים אחרי לקיחת הטיפול ההומאופתי הרגשתי הקלה רבה, הכאבים פחתו וההליכה לשרותים כבר לא היתה מפחידה כל-כך, כ3-4 שבועות לאחר לקיחת התרופה נעלמו כאבי הטחורים לגמרי והיום הם רק זיכרון רחוק.
אני רוצה להודות ליוסי על הטיפול המסור ולהמליץ עליו בחום כמטפל.

לקריאה נוספת »

טיפול מוצלח באישה עם מעי רגיז

הבטן שלי לא "הולכת" יותר נגדי, אני חופשייה לעשות דברים שמקודם לא העזתי (כמו ליסוע בתחבורה ציבורית) ולהתרחק אל מקומות בלי לחשוש האם יש שם שרותים, איכות חיי והחשק שלי לעשות דברים השתנו באופן שמקודם אפילו לא העזתי לדמיין.

לקריאה נוספת »

טיפול מוצלח בילדה אסטמתית

במהלך השבועות שאחריהם גם נעלמה הרגישות של ביתי לגורמי האלרגיה. היום ביתי עוברת את עונות המעבר בלי התקפי אסטמה וגם שהייה בקרבת אבק ושערות אינה מפריעה לה.
אני שמחה מאוד שהגעתי עם ביתי לטיפול אצל יוסי תגורי וממליצה עליו בחום.

לקריאה נוספת »

טיפול מוצלח בכאבי ראש כרוניים

בסיום הפגישה קיבלתי מרשם לתרופה הומאופתית המופקת מצמח אותה נטלתי למהלך שבוע אחד בלבד.
מאז שלקחתי את התרופה ההומאופתית חל שיפור גדול, ממיגרנות שהיו מופיעות פעם בשבוע לפני הטיפול למיגרנות שמופיעות פעם בחודש עם עוצמה פחותה הרבה יותר.

לקריאה נוספת »

טיפול מוצלח בילד עם חרדות חרקים

התקפי חרדה שהתבטאו בקפיאה במקום, חוסר אונים, רעידות בכל הגוף למשך דקות ארוכות, צרחות, בכי מר ואיבוד עשתונות כללי…אני לא אומר שכיום בני אוהב חרקים אבל יש לו את היכולת להתמודד עם התופעה בדרך מאופקת ושקולה.

לקריאה נוספת »

טיפול מוצלח באבנים בכליה

התקפי הכאב היו עזים וחריפים, פרקי הזמן שבין ההתקפים הלכו ונעשו תכופים יותר ולא איפשרו לי אורח חיים תקין….לקחתי את התרופה במשך שבוע, וכבר בימים הראשונים הרגשתי הטבה משמעותית, מאז חלפה למעלה משנה, אין לי התקפי כאב, ומצב בריאותי ואיכות חיי שופרה באופן ניכר.

לקריאה נוספת »

טיפול מוצלח בכוויות קור

אני הייתי כמובן מאד סקפטית מכיון ששום דבר לא עזר עד אז, אבל החלטתי לתת לתרופה ההומאופטית צ'אנס, לקחתי אותה על פי המינון הנדרש, וזה עזר.
כוויות הקור לא חזרו מעולם, מאז עברו כבר 6 שנים !

לקריאה נוספת »

טיפול מוצלח בילדה עם חרדות

יוסי רקח לביתי רמדי ווהתגובה היתה מיידית וברורה, בתוך כמה ימים ביתי הצליחה להכנס לשרותים באופן עצמאי עם בטחון והתנהלות שלא הכרנו בעבר, הפחדים נעלמו לגמרי והשגרה טובה ומבורכת, חשןב לציין שלא ניתן לביתי שום טיפול מלבד ההומאופתיה.

לקריאה נוספת »

הנפילה של Chin ו Alum

שתי הארוכות חולקות תחושת עומק דומה: חולשה וחוסר יכולת לעמוד מול מושא ההצלחה שלהם, מול שאיפת חייהם, מול המימוש העצמי שלהם. Alum.  שנופלת כל אימת

לקריאה נוספת »
סגירת תפריט
דילוג לתוכן