ימי קורונה (פוסט עדכון מספר 1)

רושם כאן ומשיב על שאלות שהתעוררו בעקבות הפוסט הקודם שלי (הומיאופתיה וקורונה)

האם כדאי כבר עכשיו לרכוש את התרופות שרשמת ?

לא, אין שום צורך וחבל על כספכם לרכוש כבר כעת את התרופות משתי סיבות:

  1. אנו נמצאים בעיצומה של המגיפה, לומדים כל יום דברים חדשים (מקולגות בארץ וקולגות בעולם) ובהתאם עולות על הפרק תרופות חדשות ונגרעות אחרות, המצב נזיל ומשתנה.
  2. התרופה צריכה להיות מותאמת לתמונה הקלינית של כל מטופל, לכן מי שמאובחן או מפתח סימנים מוזמן לתאם עמי שיחה ולפי האינדיקציות אדאג להתאים לו את התרופה.

באיזה אופן יש ליטול תרופה הומיאופתית לטיפול בקורונה ?

מינון התרופה: יומיומי (2 כדורונים בבוקר ועוד 2 לקראת השינה). ובנוסף בקבוק כמפורט בהמשך.

אופן הלקיחה: את התרופה נא לקחת בבוקר עם ההשכמה ובלילה לקראת השינה. יש להניח את הגלובולים ללא מגע תחת הלשון ולמצוץ עד שנמסים. נא לשמור על המנעות מאכילה שתייה וצחצוח לפחות 15 דקות לפני ואחרי הלקיחה. לאלו הנוטלים תרופות אחרות במקביל, נא לשמור על מרחק זמן מקסימלי אפשרי בין התרופות ובין התרופה ההומיאופתית.

בקבוק למהלך היום:  לזרוק חמישה כדורונים לתוך בקבוק מים שבתוכו כ 180 מ"ל (חצי בקבוק קטן), המים צריכים להיות פושרים ולא חייבים להיות מינרלים, לנער היטב. מתוך הבקבוק הזה יש לקחת לגימה כל שעה שעתיים (ככל שמרגישים טוב יותר ניתן לרווח יותר את הלקיחה), את הלגימה לשקשק כמה שניות בחלל הפה (כמו מי פה) ואז לבלע, לפני כל לגימה יש לנער את הבקבוק 10 ניעורים.  נא לשמור על המנעות מאכילה שתייה וצחצוח לפחות 5 דקות לפני ואחרי הלקיחה מהבקבוק.

את התרופה יש לאחסן במקום מוצל ומנוטרל מריחות חזקים (בשמים ,תבלינים), ומקרינות למיניהן (טלפון אלחוטי, מיקרוגל). ארון ספרים למשל הינו מקום טוב לאחסנת תרופה הומיאופתית.

במהלך הטיפול ההומאופתי יש להפחית שתייה ואכילה של מיני קפאין (שוקולד, קולה, משקאות אנרגיה,  תה שאיננו תה צמחים) ומנטול חריף מיוחד.

איך קובעים שיחת אבחון ומה העלויות ?

בהתאם להוראות משרד הבריאות הקליניקה כולה (גם הטיפולים בקורונה וגם הטיפולים השוטפים הרגילים) עברה לעבודה דרך טלפון וסקייפ. לכן כל מי שצריך ומעוניין פשוט מוזמן ליצור עימי קשר לתיאום שיחה. עלות שיחה שכזו, הכוללת גם את התאמת התרופה, הזמנתה ולווי אישי שלי לאורך חודש שלם היא 320 ₪ (עלות הטיפולים השוטפים בקליניקה נשארה ללא שינוי).

מה זה חיסון הומאופתי ?

 חיסון הומאופתי בעצם בא לערוך "הכרות" ביננו ובין תסמיני המחלה ומחולליה כך שבמידה ופורצת מגיפה יהיה גופנו מוכן ויידע איך להתמודד מולה. כלומר הכנה אשר בעצם מאפשרת לגוף הבנה של שפת המחלה ויכולת לגייס ולנהל היטב את משאבי הגוף הטבעיים לעמוד מולה.

האם יש חיסון הומאופתי לקורונה ?

 קיימות אינדיקציות למספר תרופות הומיאופתיות שיכולות להוות חיסון שכזה, החיסון הינו על בסיס אותו עקרון של חיסונים הומאופתים למחלות אפידמיות אחרות (חצבת, שעלת…), אשר ניתנים בתדירות גבוהה עם תוצאות טובות.
יחד עם זאת אני חושב שנכון להמתין זמן מה ולראות אם אכן מדובר במצב הדורש חיסון שכזה באופן מידי. ההמתנה נכונה מכמה סיבות:  קיימים כמה סוגי תרופות הנשקלות כחיסון, ההחלטה מי מבניהן מתאימה ביותר תהיה ברורה יותר ככל שהמצב התבהר יותר, ומעבר לזה החיסון עצמו אפקטיבי למספר שבועות ועדיף יהיה להימנע במידת האפשר מחזרה עליו בכל כמה שבועות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט